perjantai 27. syyskuuta 2013

Joulutipuja syyskuussa

Tulihan se syksy! Joka paikkaa kolottaa, käänsin tänään kasvimaan. Ihan käsipelillä, vaikka mies jotain vehjettä siihen suunnittelikin. Vaan ihana, kevättä valmiina odottamaan oleva maa siihen jäi.
 
Muutenkin on saanut tällä viikolla taas tehdä pihatöitä. Dahliat piti kaivaa talvisäilöön, muut arimmat oli jo viimeviikonloppuna sinne kannettukin. Ja täksi talveksi en ajatellut yhtään talventörröttäjää jättää, vaan napsin kasveja alas sitä mukaan kun lakastuvat. Kompostit on täynnä.. :)
 
Enkä minä ihan toimettomana näiden käsitöidenkään kanssa ole ollut. Nyt on selkeä kangaskausi menossa. Surffailen mitä ihanemmissa tilkkublogeissa, ja haaveilen tekeväni tuon ja tuon ja tuon.. No olen minä ainakin yhden saanut tehtyä. Ulla's quilt worldistä löysin tällaisen tosi söpön joulutipu seinävaatteen. Pakkohan sellainen oli tehdä. Tosin, myönnettävä on, ettei minun ole ollenkaan yhtä hieno! Vaan, Kuten aiemminkin sanottu, se on ihan MUN näköinen! Tästä tulee mun uusi mantra!
 
 
Kankaat on varastoista, pieniä jätepaloja, käsin aplikoituna. Tikkaus vielä puuttuu, mutta ehkä sen (joskus) aikakin tulee.
 
Ja kuten näkyy, en minä sentään vielä seinälle joulukoristeita laittele, mutta kyllä se joulut sieltä tulee.
 
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!


3 kommenttia:

  1. Hieno!!!
    Täällä on puutarha ja kukkaähky päällänsä....ei tee enää yhtään mieli tuolla puuhata, mutta pitää siellä varmasti vähän siistiä, ennen talven tuloa...:)

    VastaaPoista
  2. Sie oot ajoissa aloittanut joulun laiton:)).tiput on tosi ihanat.
    Puutarhaa on täälläkin käänneety ja väännetty.

    VastaaPoista